Održan online CreArt seminar “Internacionalizacija umjetničkog djelovanja”

Održan online CreArt seminar
Internacionalizacija umjetničkog djelovanja
u subotu, 28. studenog, 2020. godine
u sklopu popratnog programa 35. salona mladih i EU projekta CreArt

 

Tijekom subote 28. studenog 2020. održan je online CreArt seminar Internacionalizacija umjetničkog djelovanja u sklopu popratnog programa 35. salona mladih i EU projekta CreArt pod vodstvom kustosice Jelene Tamindžije.

Kustosica i zamjenica direktora u Yuz Fondaciji, Leigh Tanner te osnivačica platforme 2050 pružila je konkretne savjete mladim umjetnika o većoj aktivaciji pri prijavi na natječaje i slanje otvorenih molbi. Istaknula je važnost kreiranja vlastitih ažuriranih web stranica, posebice za zemlje koje ne koriste iste društvene mreže kao i europske države. Izrada portfolija zahtijeva posebnu žanju i ona je jedna vještina, te je Leigh Tanner istaknula da portfoliji moraju uvijek biti ažurirani i prilagođeni instituciji kojoj se šalje, s naglaskom što istaknuti za pojedinu viziju i misiju određen institucije. Podržava slanje otvorenih molbi jer čak i kad možda molba ne odgovara za jednu instituciju, osoblje ga prosljeđuje drugoj instituciji koja može biti zainteresirana za nju.

Vidi više: China Residences – https://www.instagram.com/china_residencies/?hl=en , Meet for Photo – https://www.instagram.com/meet_for_photo/?hl=en

 

Vanja Žanko, izvršna asistentica u studiju Olafur Eliasson te potpredsjednica Udruge Nomad, istaknula je važnost strategija u kreiranju umjetničke karijere, što je posebice važno pri prijavama na određene međunarodne nagrade, prijave na grupne izložbe i rezidencijalne programe. Umjetnik mora imati otprilike jasnu viziju gdje se nalazi za 3-4 godine te je savjetovala primjerice praćenje umjetnika koji im odgovaraju senzibilitetom te proučavanje njihovog puta i izlaganja. Ističe da je ovakav rad lakši u kolektiv koji prikazuje sinergiju različitih sektora gdje j važna također organizacija datuma natječaja, prijava i raspodjele financijskih sredstava.

Vidi više: Nomad – http://nomad.hr

 

Simone Sentall, voditeljica kolekcije Thyssen Bornemisza Art Contemporary, naglašava da se u njihovom radu i sakupljačkoj politici koja ponajprije ovisi o osnivačici i voditeljici Francesci Thyssen Bornemisza, događaju neprestane promjene u odabiru umjetnika i njihovih medija pa je tako fondacija prošla brojne faze interesa: od arhitekture, socijalne politike, proučavanja oceana kao suradnja znanstvenika i umjetnika do performansa.

Vidi više:

TBA21 – https://www.tba21.org/#item--february-september-2020–2054 – Program Stage, OCEANS – https://www.ocean-space.org

 

Peter Losch, direktor Maistra Collection hotela, naglašava ulogu umjetnosti u njihovim hotelima koja ne služi kao tek puka dekoracija, već zbirku neprestano pokušavaju aktualizirati dodatnim umjetničkim i rezidencijalnim programima. Posebno ističe ulogu networkinga, odnosno druženja i posjećivanja važnih događaja, putem kojih umjetnici mogu doći do zanimljivih ljudi gdje se može doći do suradnji i narudžbi, kao što je slučaj s brojnim umjetnicima zatupljenim danas u zbirci Maistra Collection.

Maistra Collection – https://www.maistra.com

Info

RADNO VRIJEME (DOM HDLU):

*utorak – nedjelja: 11.00 – 19.00
*ponedjeljkom i praznikom zatvoreno.

 

CIJENA ULAZNICA (Dom HDLU)

3 EUR  Pojedinačna ulaznica

2 EUR  Pojedinačna dječja (iznad 6 god), učenička, studentska, umirovljenička ulaznica (1)

2 EUR  Pojedinačna grupna ulaznica (2)

6 EUR  Obiteljska ulaznica (3)

2 EUR Pojedinačna grupna ulaznica za škole (4)

2 EUR Pojedinačna strukovna ulaznica (5)

 

BESPLATNO za redoviti članovi udruženja HDLU; Redoviti članovi AICA, ICOM, DPUH, HND, IFJ, EFJ, IGET; te studenti ALU, studenti Dizajna i studenti FF smjera PUM, EKA, ili MUZ, učenici ŠPUD ,uz predočenje važećih isprava. Osobe s invaliditetom. Djeca mlađa od 6 godina.

Ulaznice se kupuju na blagajni HDLU-a tijekom radnog vremena izložbe.
Za ostale upite vezane uz ulaznice, molimo javite se na hdlu@hdlu.hr

 

Ulaznice sadrže 5% PDV.

 

(1) uz predočenje važeće isprave

(2) za grupe s više od pet osoba

(3) do najviše 4 člana obitelji s djecom starijom od 6 godina

(4) Cijena po učeniku, 1 pratnja učenika gratis.

(5) Za redovite članove ULUPUH, HDD, UHA, ORIS, HULU Split, HDLU Osijek, HDLU Rijeka, HDLU Dubrovnik, HDLU Istra, HDLU Varaždin, uz predočenje važeće članske iskaznice

 

 

Galerija Karas

Radno vrijeme:
Uto: 10 – 13 | Sri – pet: 16 – 20
Sub: 10 – 13
Ned, pon i praznikom zatvoreno

Ulaz besplatan

Izložbe

 

 

 

 

 

Izdvojeno

PLATI UMJETNIKA!

HDLU